Numarul mesajelor : 7444 Varsta : 63 Localizare : Deocamdată pe lumea asta Data de inscriere : 11/12/2008
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Dum 07 Dec 2014, 10:18
Asta o fi pentru trecerea de la vară la iarnă în Siberia! Pentru că la cauciucuri mai contează şi elasticitatea: cele de vară sunt mai dure, cele de iarnă sunt mai moi, să lase o amprentă mai mare pe sol.
_____________________ Free your mind!
dolion
Numarul mesajelor : 23191 Varsta : 73 Data de inscriere : 31/05/2009
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Dum 07 Dec 2014, 13:41
Da, dar elasticitatea nu poate fi verificata de politie in drum... mai ramane inscriptionarea M+S.
_____________________ Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Emil Condor
Numarul mesajelor : 22466 Varsta : 65 Localizare : mereu cu voi Data de inscriere : 23/08/2008
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Dum 07 Dec 2014, 17:33
Păi, le dăm noi un pic de elasticitate: coborâm presiunea în cauciucuri de la, hai să zicem, 35-36psi (vara) la 32psi (iarna). Si ne rămâne să verificăm presiunea, nu doar lunar, ci de două ori pe lună sau chiar săptămânal. Doar că la presiune mică pe cauciucuri, consumăm mai multă benzină iar în România e o mare problemă cu preturile la pompă, nu?
Oricum, ce face rusnacul acela în video, nu este indicat nici prin faptul că slăbeste rezistenta anvelopelor. Acelea pot să-ti cedeze oricând. Cel putin, eu nu as face-o chiar dacă as fi „la pământ” cu finantele!
_____________________ _____________________ Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Anahoret
Numarul mesajelor : 7444 Varsta : 63 Localizare : Deocamdată pe lumea asta Data de inscriere : 11/12/2008
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Dum 07 Dec 2014, 17:55
Emil Condor a scris:
Păi, le dăm noi un pic de elasticitate:
He-he-he.. aşa am făcut de revelion, în '96, când a trebuit să urc la o cabană în Cheia (Prahova). Era o costă de vreo 50 m lungime, destul de abruptă, cam la 30%, dacă nu ceva mai mult. Am fost singurul care am urcat-o... cu Dacia!
În rest, cine n-a avut lanţuri sau 4×4 a rămas la marginea drumului...
_____________________ Free your mind!
Emil Condor
Numarul mesajelor : 22466 Varsta : 65 Localizare : mereu cu voi Data de inscriere : 23/08/2008
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Dum 07 Dec 2014, 17:58
Românul se orientează si adaptează foarte rapid.
_____________________ _____________________ Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
dolion
Numarul mesajelor : 23191 Varsta : 73 Data de inscriere : 31/05/2009
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Vin 19 Dec 2014, 12:27
O alta caracteristica a colegelor noastre de trafic (am zis-o frumos nu?) e adaptarea vitezei la conditiile din capul lor. Exemplu: una bucata masina cu soferita la volan conduce cu 30-40 km/h o bucata buna de drum liber (in localitate, e drept). Se stransese coloana de masini in urma ei. Ba au inceput la un moment dat sa o claxoneze ca totii... in urma ei eram cu nervii prastie si avand linie continua nu prea s-a depasit. La un moment dat a gasit pedala aia din dreapta si a luat-o la picior (70-80 km/h). Era tot in localitate, of course. Am incercat sa gasesc care o fi logica dar m-am lasat pagubas. Nasol e ca iti ia toata placerea de a conduce.
_____________________ Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
dolion
Numarul mesajelor : 23191 Varsta : 73 Data de inscriere : 31/05/2009
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Dum 21 Dec 2014, 20:37
_____________________ Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
dolion
Numarul mesajelor : 23191 Varsta : 73 Data de inscriere : 31/05/2009
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Dum 08 Feb 2015, 20:17
Șoferi români în acțiune. Cum să iei amendă 1.800 de euro
Germania. E seară, stau la un semafor din Augsburg… Se aude o mașină cum demarează în trombă, de undeva din spatele meu. Eram pa banda de mers la stânga, primul. Cretinul cu Q7 vine în viteză pe contrasens și, sfidând întregul șir de mașini, se postează în fața mea. Nimeni nu l-a claxonat pe boul cu numere de București. Se face verde și pleacă exact ca la raliu. Din spate, un BMW cu număr de Germania trece în viteză pe lângă mine și după 500 de metri îi văd opriți. Era un BMW cu trei polițiști în civil (plină Germania de ei). Mă opresc și pe mine. Mă roagă să fiu martor. OK. Le dau actele și când văd că sunt român mă roagă să traduc. Bizonul de Capitală nu știa nicio limbă străină, în schimb avea un lanț la gât de spuneai că e legat un câine. Sunt sincer și vă spun că i-am rugat pe polițiști să-i ridice permisul. Au început să râdă, iar cretinul nostru a rămas fără permis și fără 1.800 de euro (amenzi cumulate). L-au amendat pentru viteză 90 și ceva pe limită de 60, depășirea unei coloane aflate la semafor, pentru depășire pe linie continuă, pentru periclitarea siguranței celorlalți șoferi și, cea mai ușoară, pentru centura de siguranță. Audi Q7, negru, numere de București. Plin de cruciulițe și alte tâmpenii la oglinda retrovizoare, lumini albastre sub praguri, perdeluțe la geamurile portierelor din spate – tot ce era agățat la oglindă și perdeluțele a trebuit să le dea jos. Boul insista să îl rog pe polițist să îl ierte. Polițista râdea când îi traduceam ce spune ăla și când eu îi spuneam să nu-l ierte. Unul dintre polițai a admis că nu toți românii sunt așa, dar pe ăsta l-a văzut încă de la benzinărie cât de arogant era. Se băgase și acolo în față.
M.B.
_____________________ Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
dolion
Numarul mesajelor : 23191 Varsta : 73 Data de inscriere : 31/05/2009
Subiect: Re: Soferi (soferite) de "rasu - plansu" Mier 25 Feb 2015, 07:35
S-a aprobat noul Cod Rutier pentru Femei
Art. 1. Parcarea cu spatele se va face întotdeauna cu fața. Art. 2. Autovehiculele care vor fi găsite staționând pe un singur loc de parcare vor fi ridicate și parcate corect, de-a curmezișul. Art. 3. Semnalizarea la schimbarea direcției de mers se face fie cu luminile de avarie, fie cu ștergătoarele, fie dând muzica mai tare. Art. 4. Hei, mare atenție! În general, stânga este în partea cealaltă. Art. 5. Ordinea corectă a operațiunilor înainte de pornirea de pe loc: reglarea scaunului, reglarea oglinzilor, fixarea centurii, îndepărtarea măștii de ochi din felii de castraveți. Art. 6. Mare grijă! În caz de accident vă puteţi trezi şi cu înţelegere amiabilă şi cu banii luaţi! Art. 7. Conduceţi întotdeauna pe banda de viteză. Ce, 30 km/oră nu-i viteză? Art. 8. Schimbarea direcţiei de mers se face tăind cât mai multe benzi pentru a da posibilitea participanţilor la trafic să observe cât de frumoşi sunt fluturaşii sau cateii de pe maşină. Art. 9. Prezentarea actelor la controlul poliţistului rutier este obligatorie. Şi nu, ultima ecografie făcută la medicul ginecolog nu face parte dintre ele. Art. 10. Accidentul este evenimentul prin care d-voastră aţi obţinut permisul de conducere. Art. 11. Banda de circulaţie este subdiviziunea longitudinală a părţii carosabile, materializată prin marcaje rutiere sau alte mijloace, cu o lăţime mereu necorespunzătoare pentru a vă putea încarda doar pe una singură atunci când conduceţi un Matiz. Art. 12. Nu intraţi în depăşire atunci când pe maşina din faţă scrie "Baby on board". Nu conduce copilul. Art. 13. La intrarea într-un sens giratoriu asiguraţi-vă că aveţi destul combustibil pentru a-l putea parcurge în cele câteva ore până vă opreşte poliţia.
_____________________ Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.